onsdag 4. november 2009

jeg er flau over og være norsk!!

hva er det som feiler landet vi bor i?? her presterer man og si at norge er verdens beste land og bo i, hvordan i alle dager går det at og påstå no son, hallo her blir keno trekkningen avlyst rett og slett for det er for mange som har vunnet eller? jeg begynner virkelig og lure hva det er som skjer! dette var i grunn bare toppingen på kaka, etter at jeg har lest en hel hau med tragiske situasjoner, der norge er på toppen av kriminalogien nor det gjelder drap av kvinner, og justis mord. HVORDAN I ALLE DAGER KAN MAN SI AT DET ER SÅ FANTASTISK HER.
HØRTE PÅ RADIOEN AT PSYKRIATIEN VAR TATT OPP I MENNESKERETTIGHETS DOMSTOLEN, FOR MEDISINSK TORTUR, MEDISINSK TORTUR, KAN DU FATTE OG BEGRIPE, SÅ KLARER DE PINE MED PÅ TOPPEN AV DET HELE UT I AVISEN MED AT 1 AV 5 NORMEN SLITER MED PSYKISKE PROBLEMER!! vil dette si at 1-5 norman går i gjennom medisink tortur på et vis? folk blir tvangsinnlagt og lagt i reimer uten noen form for grunnlag, tvunget medisinert med sprøyter dersom de nekter spise pillene.dette var det en venn av meg som fortalte en helt forferdelig historie om, dette er skuffene nok ikke første gang jeg har hørt.
dette er helt sykt spørr du meg, og 1 av 5 er i faresonen. HELT ALVORLIG FOLKENS, MEN VI ER ALLE I FARESONEN OM OG BLI TVANGSMEDISINERTE SOMBIER DERSOM VI IKKE OPPFØRER OSS ELLER TENKER PÅ EN SÅKALT NORMAL MÅTE! HVA ER NORMALT??? NOE MÅ GJØRES, FØR DETTE BLIR ET SOSIALISTISK SAMFUNN MED MAKTSYKE LEDERE SOM IKKE VET HVA PERSONLIG INTEGRITET ER EN GANG. NEI FN, NO ER DET PÅ TIDE OG GJØRE NOE. HELT GRUNNLEGGENDE MENNESKERETTIGHETER SOM IKKE SKULLE VERT MULIG OG TENKE TANKEN PÅ OG TA FRA NOEN EN GANG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar