mandag 29. juni 2009

avogtil så må jeg grubble!!

jeg tenker, hva i alle dager er det med mennesker i dag, det virker jo som om folk ikke har et liv lenger. Møt meg på facebook liksom, jeg fikk sjokk nor jeg hørte den komentaren, derfor må jeg bare få sagt det! jeg vet ikke en gang hva facebook er omtrent, og ikke forstår jeg hvordan bloggen ble opprettet heller, den var no der bare plutselig. jeg fatter ikke og begriper at det går an og være så tett i skallen, son som en fyr, jeg kjenner, han vet hvem han er selv, han bør vertfall vite det!

jaja det er vell ikke alle som forstår at det faktisk finnes en verden utenfor titte boksen. jeg trodde alle viste dette. men tenk så feil kan jeg ta, det finnes altså noen latterlige enstøinger som ikke greier og skille mellom cyber-verden og livet!! lykke til på veien, og bli ikke skremt, om du merker at folk er i 3d fasong, det er normalt!!ikke vont ment, men hallo, på tide og våkne no liksom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar