mandag 29. juni 2009

heeey waz up!!???


Så ka skal eg skrive her? ikke helt greit og vite nei, men får no bare begynne så blir det nok noe ut av det! Kansje jeg skal begynne med det fineste diktet jeg vet om.

Kan du smile gjennom tårer når din drøm blir knust til støv? Kan du skimte nye vårer gjennom høstens visne løv? Kan du glemme sorg og smerte, hån og urett spott og svik, uten bitterhet i hjertet? JA DA ER DU MEGET RIK!

Vist ikke det diktet er nydelig, da vet ikke eg.
Det er jo sant, seriøst, vist man greier og komme seg igjennom all driten denne verden fører med seg, og likevel smile og tenke positivt, ingenting er jo bedre en det???
jeg står no vertfall på en ting og det er, INGENTING ER NOE ANNET EN MAN GJØR DET TIL SELV!!
Hvorfor i alle dager skal man tenke på alt som er nedsig i verden da? jeg kan ikke si jeg ser så mye positivt i det akkurat! Så eg gidder vertfall ikke sløse tiden min på det, hva andre folk gjør, det har heldigvis aldri vert mitt problem, og takk Gud for det!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar